Fem gode råd til jeres næste virksomheds arrangement

Nedenstående artikel indeholder sponsorerede links

Vi kan endelig se en ende på corona og alle de udfordringer som corona har medbragt sig. Alle de restriktioner, der har gjort at vi ikke har kunne mødes og ikke har kunne lave alle de sociale ting som vi plejer at gøre. Både privat, men så sandeligt også som erhverv. Det har betydet, at mange virksomheder har skulle vinke farvel til sociale arrangementer som, julefrokost, sommerfest, teambuilding oplevelser mv.

Gudskelov, som før nævnt, så er det efterhånden et overstået kapitel og det betyder, at mange virksomheder igen skal ud og arrangerer alle disse typer af arrangementer, som vi førhen var så glade for og som mange af os hungre efter at vende tilbage til.

Derfor får du her 5 gode og effektive råd, til hvordan du kan arrangere jeres næste virksomhedsevent, hvis du nu skulle have glemt det.

 

  1. Uanset hvilken type event du skal afholde, så sørg for det er noget alle vil se frem til.
    For mange, er det nærmest uoverskueligt, hvis man skal ud og lave noget meget trivielt eller måske endda på grænsen til kedeligt, blot for at følge en virksomhedsagenda.
  2. Selvom der skulle være en virksomhedsagenda med arrangementet, så gør det sjovt!
    Information behøves nødvendigvis ikke være kedeligt og tørt. Find en fed vinkel på hvordan I får kommunikeret jeres budskab ud – men bare på en underholdende måde.
  3. Tag fat i nogle der har forstand på, at arrangerer fester, teambuilding eller lign. for virksomheder. Hvis man har en medarbejder, der måske ikke lige er vant til at arrangerer fester, så kan det være en svær og måske endda uoverskuelig opgave, at arrangerer noget der kan blive en succes.
  4. Find på et underholdende tiltag. Uanset om i skal afholde den næste sommerfest, koncerns arrangement, kickoff day eller lign. så er det altid godt, at have et break, eller en finurlighed, som både er sjov, samlende og som kan gøre festen mere mindeværdig.
  5. Tænk ikke for meget over budgettet. Det lyder helt modsat af hvad for nogle ting man normalt arbejder med, men tit og ofte i event og teambuilding branchen, så er lave priser lige med dårlige oplevelser. Derfor bør man hellere betale et par tusinde kroner mere og faktisk få noget der er værd at smide sine penge efter.

 

Hvis du ikke selv har modet på at tage udfordringen op, med det kaos det kan være at sammensætte et event eller teambuilding oplevelse, så kan du altid tage fat i et bureau der ikke laver andet. Hos virksomheden Eventnu hjælper man f.eks. kun virksomheder med teambuilding oplevelser og man kan derfor trygt lægge sin lid til en virksomhed som dem, så man kan være sikker på, at få det man faktisk drømmer og håber på.